Kubraismail61 Trabzon duydum ben çok iyi Bi doktor olduğunu söylüyorlar kuzenim ona gidiyo. Ama ben kadın doktor tercih ettiğim için Ayşe hanımla dilek hanıma gidiyorum hangisi denk gelirse.
Trabzon Kubraismail61 aynen ben kirhan beye gidiyorum çok beğeniyorum onu. Dilek hanım da çok iyi benim eski doktorum o . Ama yine imperial de kirhan çok başka