Derya27 Kızlar dün doktora gittim 16+4 haftalığım bebeğin boyu 15 cm 152 gr şimdi ben kaç aylığım tahminime göre 4 bitti ama doktor 3 buçuk diyor onlarda öyleymiş ne alaka bende bebek de gerilememi var dedim hayır haftası haftasına uyumlu dedi anlamadım
Ssalihatopcu Derya27 doktorlar bizden daha farklı hesaplıyor aslında olması gereken de şöyle ; 4 hafta 28 gün ediyor bazı aylar 30 bazıları 31 çekiyor yani bir ay tam 4 hafta değil buna istinaden hesapliyorlar canım
eslmhsyn12 Derya27 benim de aynı senin gibi kafam karışıyor canım sorma 😒 bende bugün 17+0 haftalığım peki ben kaç aylık hamileyim 4e mi girdim 4 mü bitti 😂
Omerbusra Yasemincifci ben gebeysem eğer 3 hafta 5 günlük gösteriyor programda düzensiz adet olduğum için geciktim mi bilmiyorum testte net olarak kaçıncı haftasa çıkar kızlar
Nebahathumeyra Hafta ay hesabı karışıyor hamilelik sayfalarında bir ayı 4 hafta olarak heseaplıyor bu hesaplamaya göre 40 hafta olunca Doğum 10 ayda Doğum olmuş oluyor o yüzden hesap karışıyor. Ama hamileliği 9 ay biliyoruz mesela benim son adet tarihim 19 Eylül Ben şu an kendimi 7.5 aylık hamileyim diyorum. Mayıs’ın 19 ü olduğunda 8. Aya girmiş olacak Haziran’ın sonunda Doğumum Haziran nın 19 n da da 9 aylık olmuş oluyorum . Bu şekilde hesaplayabilirsin son adet tarihine göre ay hesabı yaparak yani.