Beyzasu Merhaba🤰 Doktorum düskü riski nedeniyle, yat dinlen dedi. Ev isi yemek falan yapma dedi. Bir süredir yatiyorum 😞 Tecrübeli olanlara sormak istiyorum: -Sürekli sırt üstümü yatmak gerekiyor -oturmakdami yasak? -kalkip evin icinde dolastinizmi -sirt agrilari icin önerileriniz? -bu sürede kan pihtilasmasi icin doktorunuz igne yada corap önerdimi? Bana birsey vermedi? Tesekkürler 🙏
GuelGltkn Beyzasu bende erken dogum ve kanama nedeniyle evdeyim uzaniyorum hep cünkü bebegin esi asagida ve rahim agzim kisaymis yukari cikmasi icin bol bol uzanmak gerekiyormus . ama evin icinde dolasiyorum tabi cok fazla ayakta kalmadan doktor bana sadece agir is yapmicaksin fazla ayakta kalmayacaksin dedi yemek falan yapmaya kalkiyorum tabi temizligi falan esime biraktim
anapanda12 17. Haftadan beri yatıyorum 28+5 oldum. Sürekli sırt üstü yatmıyorum sağ veya sola da yatıyorum özellikle sol tarafa bebeğe giden kan akışı daha sağlıklı oluyormuş birde ayaklarının altına yastık koyup 10 20 dakka kadar dinlenmek fayda veriyor ara ara tuvalet ihtiyacı için kalkmışken biraz biraz yürüyorum evin içinde oturmayı da abartmamak lazım en fazla 5 10 dakka
anapanda12 anapanda12 birde kabız olmamak çok önemli sürekli yatmak kan ve progestan ilacı kullanmak yapıyor etkili kesin çözüm yok ıkınmamak lazım özellikşe rahim ağzıyla ilgili sıkıntınız varsa Gün kurusu kaynatıp tüketmek yada ılık süt ve gün kurusu tüketmek Zeytinyağına bi kaç damla limon sıkıp içmek gibi günü birlik çözümler var
Beyzasu anapanda12 masallah! Insallah bizde o kadar dayaniriz. Allah yardimcimiz olsun, sabir versin 🤲 Peki pihtilasmaya karsi igne (heparin) verdimi doktorun? Simdilk rahim agzi ile bir sıkıntı yok, olmaz ins.