Kahramanlar Banada sonunda Doğum hikayemi yazmak nasip oldu çok şükür öncelikle çok zorlu bir süreçten geçtim ama sabrın sonu selamettir🙏Rahim ağzında Hpv olduğu ortaya çıktı bundan 2 yıl önce bu sebeple kızımı sezeryan ile dünyaya getirmek zorunda kaldım 10. Mayıs saat 11:15 de gözlerini dünyaya açtı miniğim gebeliğim boş gebelik korkusu ile başladı ama ben sters yaptığımla kaldım miniğim içimde tutunmuştu aradan bir hafta geçti kadınların paniği bitermi bu sefer acaba kalp sesini duyacakmıyım erken dönemde kanama eşlik etti ben gibi evhamlı anneye 😂dr iğne ve fitil verdi sonrasında sancılar ağrılar dinmedi dr böbrek genişlemesi ve 3 adet taş tespit etti erken Doğum olacaktı hazırlıklar erkenden başladı 30 lu haftaya girince nidicard ile sancıları dindirdim çok şükür rahimde incelme ve yumuşama devam ediyor bir yandan böbrek büyüyor dr katatel takalım böbreğe diyor ben sürekli dr bu isteğini reddediyorum bütün bu sıkıntılar üzerine birde eşim kursta aylardır yanımda yok iki çocuk ile tek başına idare ediyorum kontrollere tek başına gidiyorum dr yatak istirahati yoksa tutamam ben bu çocuğu ona göre diyor velhasıl 36+2 haftamda ultrasonda rahim incelmeyi tespit edemedi hemen yat alttan bakacağım dedi açılmam başlamış iki gün sonraya sipinal sezeryan ile gün verdi Ameliyat için hazırlandım eşim gece sabaha karşı yanıma ulaştı şükür eşimi arkada bırakıp gitmek çok ağırıma gitti beni götüren beyfendi de eşini son kez görmek istermisin deyince ipler koptu ağlamaya başladım ameliyathane kapısını açtı bekleme yerinde eşimi gördüm el salladım içeri girdik buz gibiydi beni yatırdılar masaya steril ettiler sonra oturdum sipinal anestezi yaptılar hiç acımadı sonra tekrar yattım önüme bir bariyer çektiler ayaklarım buz gibi ameliyathane odasında sıcacık oldu artık iyice uyuştum beni bir sağa bir sola sallıyorlar bir yandan miğdem bulanmaya başladı tansiyon düşüyor hemen iğne yapacağım rahatlayacaksın dedi bu seferde titreme geldi donuyorum ben dedim göğsüme sıcak bekler koydular dişlerim zangırdıyordu bebeğimin sesini duyunca heyecan doruğa çıktı çarpıntım başladı anestezi uzmanı heyecanlandın galiba rahatla dedi masanın başını yukarı kaldırdı bebeğimi yanağıma getirdiler kokladım misler gibiydi çok küçük minik bu ne olur almayın kuveze diye ağlamaya başladım üzerini giydirip getireceğiz dediler ama gelmedi Benim dikişler bitti beraber gittik babamızın yanına 2500 gr 47 cm doğduk kuveze girmedi çok şükür şimdi yanımda miniğim çok küçük hemen emzirdim akıllı bebiş çok şükür çook uzun oldu biliyorum 🙈sorunuz varsa cevsplayabilirim
Ececce Kahramanlar sağlıkla büyütün bebeğinizi maşallah🙏🏻 Benim sormak istediğim 2 sene önceki hpv tanısı yüzünden mi sezeryana alındınız
Kahramanlar Ececce evet canım 2 sene önce hpv çıkmıştı bunun üzerine 2 kez patoloji 4 kez semear verdim sende de varsa semear ver muhakkak malesef normal Doğum olmuyor bu durumda
BeyzZaA Kilosu doğru çıktımı acaba söylenenle bu arada hayırlı olsun Rabbim ömrünü bahtını güzel eylesin size bağışlasın inşallah
Ssraa Hemencik kilo alsın toparlasın inşallah canım☺️ Gözünüz aydın Allah onu size sizi ona bağışlasın🌸🙏🏻