humanisa BayramzlemFirat heyecan başladı artik yavaş yavaş cnm hele bide pirensesimin hazrliklarida başlayınca daha da güzel 😃agriyi sanciyi sorarsan kuyruk sokumum bir aydır çok ağrıyo oturamiyorum geceleri uyuyiyorum kramplar kasılmalar mide yanması 😰😩😩sizde ne gibi deyiskliler var😉
BetulAtes BayramzlemFirat sancılar başladı şimdiden zaman zaman gelip gidiyo hazırlıklar bitti artık yıkama ütüleme kaldı canm bizim şükür 🙏🏽🙏🏽🧚🏼♂️Heycandan ölücem sanki zaman gecmiyo
BurcuEsiklii BayramzlemFirat aşırı bel ağrılarım var uykusuzluk sorunum var aarada da sancilar yokluyo😊ama olsun az zamanimiz kaldi düşündükçe heyecanlaniyo insan allah hepimizi tek avazda kurtarsin😀
elvann Benim yaştan dolayı sıkıntılarım var ilk oğlumu 26 yasında doğurdum hiçbirşeyim yoktu şimdi 39 yaşındayım belim ,sırtım, bacaklarım ağrıyor 4 nisanda doğacak inşallah sağlıklı olsunlarda sabredeceğiz artık
BayramzlemFirat humanisa mide yanması bende de çok fena ya uyutmuyo beni mahvediyo hazırlıklar tamam bizim ama açıp açıp bakıyoz çantamıza😊 bende de bi ara yalancı sancı oldu şimdilerde iyiyim bakalım😊
Balkizim61 humanisa Aynen bende de o agrilar bi türlü birskmiyo pesimi. Yatakta dönemiyorum sol tarafimdan bacagima dogru vuruyo. Hep sag tarafa yatincada orasi uyusuyo. 🤦🏽♀️😣 Egzersiz yapiyorum szda olsa diniyor acisi Allah yardimcimiz olsun. Sag saglim yavrularmizi kucagimiza aliriz insallah 🙈🎀
DefneDuru Benim tahmini dogum 04.nisan 32+4uz bugün 🙂 ama içime sanki martta dogum yaoacakmisim gibi geliyor tabi hayırlısı 🙂 çok şükür ve maşAllah hamileliğim iyi geçiyor 🙂 onun dışında artık bu ayin sonuna kadar kızımın herşeyini almaya başlayacağız daha hiç bişey almadıkta -,-
BayramzlemFirat DefneDuru bende tam 32+1 aynı his bende de var biliyomusun 😂😂 hamile kaldığımdan beri hep öyle içime doğuyo 😂 biz hazırlıkları hallettik sende çok geçe kalma sonra zor oluyo diyolar 😊
BayramzlemFirat BetulAtes banada 1 kere gece oldu bi daha olmadı bakalım 😊 bende herşeyi hazırladım çantamı falanda her ihtimale karşı bi de çok şiştim artık iş yapamıyorum iyi ki önceden yapmışım😊
BayramzlemFirat Aysima11 mide yanmasına sade soda iyi geliyo hem içinde minerallerde var dene sende soğuk süt diyolar ya da
BetulAtes BayramzlemFirat iyi yapmıssın canm bendaha cok şişmedim ama hareketlerim kısıtlandı artık çantamıda bu ay sonunda işten doğum iznine ayrılınca hazırlıycam allah hepimizi tez zamanda kurtarsın 🙏🏽