Burcuozkann benim bir tanıdığım vardı karnında çocuğun suyu kurumuş doğdu sağlim çok şükür sadece çocuğun yüzü kötü işte nasıl anlatayım yaşlanmış bir yüz gibi zamanla yavaş yavaş düzeliyor ama çalışın bebisiniz çabuk gelsin dünyaya💜🙏 tüm dualarım sizlerle