Gkhnm97 Seah insallah rabbim hepimize en kosa zamanda nasip etsin canm sorunun varmi eşinin yada senin canm bitkisel birseyler kullaniyomsunuz eşinle ikiniz cok zor beklemek😔
Seah Gkhnm97 inşallah çıkar haklısın o daha büyük bi hayal kırıklığı.. bildiğimiz bi sorun yok inşallah da bişey çıkmaz yeni evliyiz ve yeni deniyoruz. Sadece bundan önce boş gebelik yaşadım o yüzden korkuyorum. Kürtaj sonrası travma yaşadım yeniden aynı şeyi yaşama korkusu var malesef inşallah Rabbim korktuğumla sınamasın sizin sorun neydi? Benim gibi düşük filan mı yaptınız öncesinde?
Gkhnm97 Seah canm senin yine iyi yani şöyle iyi en azindan hamile kalabilmissin ve kalabilirsin rabbim bir daha sagliksiz gebelik yasatmasin yaklasik bir sene korunduk ve en buyuk hatayi yaptik suan tam 9 ay oldu hic hamile kalamadim bklm ramazandan sonra eşimle doktora gidicez bnde bir sorun cikmadi daha once gitmistim bn kadin doguma ama adetlerim son zamanlar duzensizlesti yumurtlama sorunumda olabilr bilmiyorum insallah eşimde bir sikinti cikmaz eşte sıkıntı ciknca bence daha zormus gibi geliyor rabbim evlat aratmasin kimseye bizede😔😔🤲🤲
Seah Gkhnm97 amin Allah bizlere de nasip etsin anne olmayı. Ya benim reglm geciktiğinden beri şüpheleniyordun bi taraftan orucumu da tutuyordum şimdi sahura kalktım regl olmuşum. Malesef ben de hamile değilim sabah da doktora gitmicem. Üzüldüm ama yapacak bişey yok.
Bsrozdmr1305 Gkhnm97 bizimde 9.ay adete takvime göre 2 gün var ama progestan kullandırdı doktor geçen ay 3 gün geciktirmişti yani 5 gün var aslında ben sabah test yaptım ve tek çizgi ağlaya ağlaya işe geldim çok kötüyüm 😕
Seah Annemmm2 Malesef bugün adet oldum. Ya aslında bundan aylar önce de adetimde gecikme olmuştu.Rahim kendini hazırlıyor olabilir bu gecikmelerle demişlerdi. Sonraki ay hamile kalmıştım Ama o da boş gebelik çıktı kürtaj olmak zorunda kalmıştım. Aradan 3 ay geçti bu ay ilk defa denedik ve yine gecikme oldu. sizce yine kendini hazırlıyor olabilir mi?
Seah clmmmmm Tgbanne Gmzytr Aynuryilmaz Esrayusuf Redcheeks arkadaşlar Malesef bugün adet oldum. Ya aslında bundan aylar önce de adetimde gecikme olmuştu.Rahim kendini hazırlıyor olabilir bu gecikmelerle demişlerdi. Sonraki ay hamile kalmıştım Ama o da boş gebelik çıktı kürtaj olmak zorunda kalmıştım. Aradan 3 ay geçti bu ay ilk defa denedik ve yine gecikme oldu. sizce yine kendini hazırlıyor olabilir mi sizler benim gibi hamile kalmadan önceki ay gecikme yaşayıp adet oldunuz mu?
Tgbanne Seah bende öyle şey olmadı canım , bnce farklı bir doktora daha gitmeni tavsiye ederim 🙏🏻 Bir doktora takılıp kalma 🙏🏻 Rabbim gönlüne göre versin , inşallah hamilesindir canım 🙏🏻
Fasulyeveannesiii Seah ben de hamile kalmadan önce son iki adetimde gecikme oldu vücut kendini hazırlıyor bencede kesinlikle katılıyorum stres yapma demesi kolayy adet takvimimden yumurtlamamı tahmini hesapladım ve öyle hamile kaldım emin olamıyorsan ovulasyontestleri var onlarla dene inşallah en kısa zamanda sağlıklı bir bebeğin olur 🙏🏻🙏🏻
Iremgokce Seah kanmı idrardamı baktırdın onada bağlı canım ben 3 gün geçinde kanda baktırdım negatif 11nci gün pozitif hasta olmadıkça her zaman umut var anlayacağın 😘
Seah Iremgokce malesef regl oldum. Geçen ay yumurtlamaya bakmamıştım hiç bundan sonra ona dikkat edicem bakalım inşallah olur
Seah Tgbanne keşke yaa Allah razı olsun Rabbim bu mübarek günlerin hatırına hepimizin gönlüne göre versin
Gkhnm97 Seah canm bnde dikkat edicem cok sıkı çalişalim yumurtlamayi yakalyinca 😂canm eşine keci boynuzu ozu icir kendinde incir kuru yap bn oyle yapmayi dusunuyorum bide belime yaki yapcam
Seah Gkhnm97 aynen çalışalım😁 ya aslında ben bu kürleri filan duydum ama denemeye üşeniyorum açıkçası bu ay da bi serbest denicem bakalım gerisi Allah kerim ondan sonra başlıcam ciddi ciddi çare bakmaya. Stres yaptıkça daha da kötüye gidiyor sanki. Allah yardımcımız olsun da şu stresi bırakalım yoksa kafaya taktıkça zorlanıcaz
Gkhnm97 Seah canm sen uşenme dene hizlandirir gebe kalma surecimizi insallah olur bklm bu ay stres yapmiyalim