Meryemaaa canım ilk üç ayda kahverengi akıntı şeklinde kanama olabiliyo ben iki defa yaşadım . Progestan kullanıp dinlendim o süre zarfında . Yani olağan bişey . Ama doktorun ultrasonla bakması lazım bebeğin durumuna kese de kanama var mı pozisyonu ne diye. Kan sonucuyla anlaşılacak bişey değil .🤷🏼♀️ İnşallah bebişin iyidir sen iyi ol ki o da iyi olsun 🙏