Beyzagzn 23 gun once normal dogum yaptim kanamam oluyor ama cok az dikislerim fazlaydi yeni yeni düştüler kanama hala devam ediyor ama kan gibi degil kahverengi tarzda ve asil onemli olan koku var ve beni asiri rahatsiz ediyor doktora gidemiyorum henuz normal mi boyle olmasi bilen annelerden yardim istiyorum...
Haribo42 Beyzagzn bence enfeksiyon olabilir canim.. koku cogalinca illa bi enfeksiyon cikiyo cunku .. bide dikislisin keske gidebilsen