DefneDuru Kızlar merhaba 🙂 yeni katıldım aranıza 🙂 Ankarada yaşıyorum 20 yaşındayım ilk bebeğime ,kızıma,Defneme hamileyim çok şükür 🙂 sizler neler yapıyorsunuz ,hangi hastaneye gidiyorsunuz hadi tasinalim ,kaynasalim 🙂
123w123w DefneDuru Merhaba bende 33+1 haftalık gebeyim gaziantepte yaşıyorum benimde kızım olcak rabbim nasip ederse 🤗
TueGral DefneDuru merhaba bende ankarada yaşıyorum 1 tane kızım var 2.5 yasında 7 haftalıkta hamileyim memorial hastanesine gidiyorum siz hangi hastaneye gidiyosunuz ?
DefneDuru TueGral bende özel keçiören hastanesine gidiyorum 🙂 Rabbim hepimizin yavrusunu korusun ,sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inşAllah 🙂
Babyinlove 32haftalık hamileyim bende ✋ Çukurambarda özel muayenesi olan bir doktor ile doğum paketi yaptım 👐 Doğumum Tobb Etü Hastahanesinde olucak 🙏