Fatmad
30 haftalık hamileyim, ayın 15inde bebeğimize alışveriş yapacağız, ilk gebeliğim ve doğu görevindeyiz, ailelerden uzakta yani. Yardımcı olur musunuz neler almalıyız, neler almamalıyız 😊 bunları yazarken bile çok duygusalım istemsiz bi şekilde ağlıyorum, doğum hikayesi okudum 🙈🙈 Allah herkese sağlıcakla doğurmayı nasip etsin ❤️❤️
Nebahathumeyra
Alttan çıtçıtlı patikli pijama çok işe yarıyor tulum bir kaç tane alt üst takım olabilir ama küçükken bence tulum daha kullanışlı. Çorap önlük ağız silme bezi havlu emzik biberon penye yelek pazen ya da penye battaniye pazen daha iyi olur penyeler çok inçe yünler çok kalın oluyor bu mevsim için. Şampuan bez ıslak mendil aklıma gelenler bunlar süt sağma Makinesi falan ihtiyaç olursa alınacak şeyler gerek görmüyorum ben.