Yade bende bugün muayene oldum 38+2 günlük. Son 12 güm ama doktorum 10 güne kadar gelir sancını bekleyeceksin dedi ne çatı muayenesi yaptı ne açıklığa baktı gerçi bende tık yok bu gidişle Mayıs değil Haziran annesi olacağım gibi 😂 arada adet ağrıları gibi ağrılarım oluyor şiddetli değil bakalım benim kızım ne zaman gelecek. Kilosuna 2900 dedi az mı sizce iyi mi doğana kadar 3400 ü bulabilir dedi 🤔 normal doğum pozisyonunda ama kanalda mı değil mi söylemedi. Sizin nişan geldiyse en fazla 1 haftaya gelir hatta 1-2 güne gelir gibi😉 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşAllah 😇