Kızlar 37 haftalık hamileyim bu ara kasilmalarim cati ağrılarım çoğaldı bol bol yürüyorum hurmada yiyorum dün acile gittik ne acilma ne sancı çıkmadı okadar hareket etmeme rağmen salı günü randevum var doktorum çatı muaynesi yapacak sizce 2 gun sonra acilma olurmu hic basina gelen varmi