emircagandestan Kızlar tansiyonvar gebelik şekerivardı dün idrar toplamistim bir günlük bugün doktorum aradi..gebelik zehirlenmesi var dedi..carsamba kontrolum var carsambaya kadaR tansiyonunu takıp et yükselirse hemen acile gel dedi...bide suyum da fazlaydı simdi korkuyorum carsambaya kadaR hadi birsey olursa bebeğine acaba ne yapacak ne dicek...35+1 oldum...siz nasıl neler yaptınız bu durumda sağ salim aldım izni kulağınıza allah yardımcımız olsun
Semisko emircagandestan maşallah 35 haftaya kadar gelmişsin. Korkma bence en kötü ihtimal doğumun gerçekleşir . Sezaryen ile alırlar. Ama haftan güzel. Çok daha erken haftalarda olup bu hastalığı geçirenler var. senin bebeğin doğsa bile haftası güzel.