Svgcn OsmisinAnnesi edremitteyim ama merkez çok yakın. Biiir sürü yer olduğunu bende biliyorum fakat fiyatlar almış başını gitmiş ondan yani
Svgcn Htcm65 aynen duydum pasta dışında oradan aldıklarımız güzel. Ama pastası nasıl hiç bilmiyorum. Ama bir sorayım. Sağolun