Berraaa18 benim eski doktorum da gebe poliklinigindeydi yinede ben gidiyordum. İlk hamileligimde bir seyler ters gidiyor dedigi zaman kendimce bozulmus ona gitmeyi birakmis ozele gitmistim. Meger kadin hakliymis:) ama simdi yine ona gitmeye cekiniyorum baska bir doktor bulmak istiyorum. Belki Canan Hanım’da bakıyordur aslinda randevu alip sansimi deneyebilirim. Yardimci oldun olmaz misin cok tesekkur ederim🌸