Nevale Bende dün gittim 15+3 tük doktor iki kere erkek demisti dün kıza benziyo dedi kesin mi dedim herkes merak ediyo sustu haftaya cuma gel bakalım dedi bebek çok hareketli bacakları durmuyo uğraştı ama yakalayamadı bacak arasını ama nasıl kıza benzetti anlamadım sakladı diye herhalde içimden hep erkek geçmişti bakalım cuma gidicem inş kesinleşir gösterir net ilk bebek çok merak ediyoruz ultrasyon resmini attım bakın isterseniz aşağıya