Sad3c3m Busearassu heyecan cok hayırlısıyla doğsunlar 😍😍 hala esyalarını yıkamadım cocuğun cantamda hazır değil kafam onlarda 😔
Sermin62 Valla ben kucagima almak icin okadar sabirsizimki az kaldi diyip kendimi teskin ediorum :)) odasina gidip elbiselerine bakip onlarla mutlu oluorum daha dogmadan bu kadar mutluluk .. hayirlisiyla bide kucagima alsam kesin mutluluktan kafayi yerim 😂😂😂😂
Busearassu Sermin62 Aynen bende öyleyim gün sayar oldum 😅. Ama arkadaşlarda sen bugünün kıymetini bil doğunca da aman keşke biraz daha kalsaydı diyeceksin diyorlar 😅😅
Sermin62 Busearassu valla ben gelsin dioruum :)) hayirlisiyla kokusunu icime cekeim seweyim iceride kaldikca psikolojim bozuluo ya ALLAH korusun bisey olur diye o yuzden disarda kalmasi daha iyi 😍😍😍
Sermin62 Busearassu en basindan beri normal hicte korkmuorummm insaALLAH hepte bole gider .. yeterki kucagima alaim yawrumu baska bi istegim yok 😍😍😍😍sen normalmi sezaryenmi
Busearassu Sermin62 . Inşallah canım. Hayırlısı ne ise o olsun bende normal düşünüyorum ama doktor tam olarak bir şey denedi daha🙂
Zumbairem Ben normal düşünüyorum ama bakalım nasıl olacak. Çok heyecanlıyım. Eee birazda korkuyorum. Geçen hafta doktora gittim doktorumuz iki hafta erken doğar dedi 🙈 çok hareketlisin senin ki durmaz çok dedi. Kilosu iki hafta önce 2149 du. benim Bebek normal Doğum pozisyonuna da geçmiş. Sizde durum ne?
Busearassu Zumbairem. En son 2 hafta önce gittim 1575 gr ben zayıf olduğum için doktor çatı muayenesi yapmadı haftaya öğrenecem bende ☺☺☺
Sermin62 Busearassu RABBIM hepimize kolay ve guzel dogumlar nasip etsin canim ben benim ufakligi hayirlisiyla kucagima almak icin deliriorum 😍😍😍
Sh123 Busearassu çatı muayenesinde açılma var mı diye mi bakıyorlar bir de kaçıncı haftada başlıyor ben şuan 33 haftayım da post açmak istemedim size soraym dedim
Sad3c3m Busearassu hala yapmadım bu arada 🤣🤣 doğumu bekliyorum galiba nasıl bi üşengeçlik bastırdıysa..