LINDAMAY ben de oldum ameliyat öyle abartacak bir durum yok yalnız çok ilerlemeden ve kanaması şişliği geçince oldum ben. En fazla bir hafta sürüyor iyilşme. Bana pehriz vermişti ama yapmadım ameliyattan çıkar çıkmaz canım ne isterse yedim tuvalet biraz zorladı hemoroid acısının yanında iğne batması sayılır bu yine de