Fatoliiii doktorum aynı zamanda Prof.... dur :) son aylarda olunca ızın veremiyorum ama suan tutabılırsın dedı,zira 9 ayı kusarak hıcbısey yemeden hamılelık gecıren ınsanlar var :)) bu bıraz tevekkül işi ben zAten zorlansam bırakırım bebek vıtamın almıyor beslenemıuor böyle seyler yok..bunların hepsı soylentı ben zAten gün ıcınde alıcam seylerı yemeğe çalışıyorum meyva sebzesi suyu vs..bunu sevap olsun dıe tutmıyorum tutmaya güç yetırebıldıgım için tutuyorum :)) bazı şeylerde bence bılınclı olmak çok onemli sen Allah’a guvenırsen EMIN OL O SENİ YARI YOLDA BIRAKMAZ..