Deletedmom0036 Kızlar bat 3. Bugün yaptığım ovulasyon testi sizce gebelik varmıdır [url=https://hizliresim.com/r5Akl3][img]https://i.hizliresim.com/r5Akl3.jpg[/img][/url]
momof3 Evet canım büyük ihtimal 🤗 Bence hemen bir gebelik testi yapmalısın.Ben de bu şekilde öğrendim
Deletedmom0036 momof3 ya gerçekten mi çok heycanlandım ama şuan haftasonu nöbetçi eczane nerde Kim bilir, pazartesiyi beklicem mecburen, 🙄
kyr9324 Deletedmom0036 Bence hiç alakası yok t çizgisinin c çizgisinden çok koyu çıkması lazımdı gebeliği göstermek için.Sizde t çizgisi silik.Ben bi kere adet günümde yaptım ovulasyon testi bundan çok daha koyuydu ama gebelik falan yoktu.Buna inanıp ümitlenmeyin yani normal gebelik testi deneyin.
Mrvgns 7 gün var benm de böyle kızlar ovülasyon testim https://resmim.net/preview/WeLiT1.jpeg Göğüslerimde felaket bi acı sızlama var ara ara da belim kasığım ağrıyor
kyr9324 Deletedmom0036 Testlerin her türlüsüyle pek bi haşır neşirdim ondan 😂 Allahım gönlünüzdekini versin inşallah 🤲🏻
Deletedmom0036 kyr9324 Amin, ben ilk defa ovulasyon aldım valla bide adet dönemine yakın gün gn koyulaşırsa gebelik var diyorlar ben de gün gün yaptım bakalım kısmet 😊
Deletedmom0036 [url=https://hizliresim.com/EmX9qD][img]https://i.hizliresim.com/EmX9qD.jpg[/img][/url] kızlar buda dün ki ovulasyon testi
Deletedmom0036 Esrayusuf canım ben çarşamba erken grbelik yaptım çok silik bir çizgi vardı ama buharlaşma çizgisi mi gebelik mi belli değil o yüzden şuan yapsam bile çıkmaz diye düşündüm alsam bile pazartesi yapayım diyorum adet günün pazartesi çünkü 🤔
Deletedmom0036 Mrvgns yumurtlamadan sonra 9. Yada 11. Günde çıkıyor kişiye göre değişir ama yumurtlama nı nasılsın sin biliyorsan