clmmmmm hayırlısı olsun nefatif dahi çıksa üzülmeyin rabbim bir zamanını biliyordur, sağlıksız bir gebelik olacağına en hayırlı zamanda gelsin ben ilk gebeliğim hemen oldu korunmayı bıraktık bir ay sonra oldu ama bakın sonuç ... kürtaj oldu rabbim sonra yine nasip etti... inşallah bu sefer kucağıma almak nasip olur her şeyin bir zamanı vardır o nedenle sağlıklı olsun önce .... bir de hep söylüyorum ben instgramdan c life macun alıp hemen hamile kaldım herkese de tavsiye ediyorum tüpleri tıkalı olanların bile tüpünü açan bir macun inşallah size de vesile olmuş olurum sağlıkla kalın ...