Gulxxx Eagle564 beklerim canım ne olacak Ramazan da zor oluyor kasıklarım agrıyor adet olacak gibi aha adet oldum diyorum yok kazasız tutcaam bu gidişle 😅
Eagle564 Gulxxx göğüslerinde çok acır canım aynı regl yaklaşıyo gibi sabır beklemek zor ama acele etme bende yaşadm herşey güzel olacak 😌
Esrayusuf Gulxxx canım bence gebesin hadi hayırlı olsun inş bence yarın kan ver ondan sonra kan takibi yaptır adetin gecikmiş miydi
Berary Sevimlisevimli nereden biliyorsunuz ? Benim adetim 4 gün geçti gebelik testinde yoktu neredeyse o kadar silikti kanda çıktı. “ geç döllenme” diye tabir var canım
Sevimlisevimli Berary gebelik testine göre yorum yaptım.Istisnai durumlarda olabilir tabi.Yalniz arkadaşın adeti 10 gün geçmiş.Gec döllenme olsa da silik bir çizgi çıkardı.Kan verip netleştirmek en garantisi