Zeynep1115
Ben normal doğum yaptım.Hiç de korkulacak gibi değil.Kötü ve olumsuz hikayeler dinlemeyin,okumayın.Her şey olup bitiyor.
Doğum şekline aslında bebek ve doktorunuz karar verir.Gebeliğinizin gidiş şekli,herhangi bir sıkıntı olup olmaması,bebeğin kanala girip girmemesi vs. Sizin ve bebeğiniz için en sağlıklı olan doğum biçimini doktorunuz karar verir.
Ama süreç düzgün ilerlerse normal doğumu tavsiye ederim.