Rabiayce Birkalpdaha Benimde öyleydi çok hiç ısınmazdı erkek bebeklerde öyle olur diye duymuştum oğlum olcak evet ama gerçekten onunla bi ilgisi var mı bilmiyorum 😅
Rknvlkn Birkalpdaha benim de hep üşüyo ayaklarım özellikle ilk zamanlar buz gibiydi sürekli ama kızım olacak
Merveyazici Birkalpdaha canım ☺️ Ben cinsyetle ilgili bir durum olabılır diye duymuştum erkek bebekler de ayaklar çok usurmus ben de öyleydim ☺️ Ve 36 haftalık erkek bebeğe hamileyim .. ama ne kadar doğru bilmiyorum ☺️
Bsekvnz Alakasi varmi bilmiyorm pek inanmam ama benim de oğlum yolda 😙 normalde de çok üşürdü hamilelikten sonra ilk 4 ay falan 3 kat giyiyordum ayağıma patik panduf ne bulursam, 4. Aydan sonra yanmaya başladım 😁
Birkalpdaha Bsekvnz ilk defa duydum ama merakla beklıyorum🙈 benım yanmam ıcın son 1 ayım kaldı o zaman😅
Birkalpdaha Merveyazicicanım bu post içinde bunu söyleyen kaçıncı kişisin hep erkek demişler ben ilk defa duydum ama suan bi merak aldı beni 🙈 ben hep kız hissediyordum aslında😅