ozgurhayalim
Kızlar geçen gün kedi tırmalamasi için yazmıştım size. Severken cok küçük tırnak izi çıkmıştı. Doktorum enfeksiyon bölümüne yönlendirdi. O da Azitro 250 mg olan 6 adet bir antibiyotik başladı. Doktoruma mesaj attım kullan dedi. Bu antibiyotiği gebelikte kullananlar oldu mu?