Ulka şuan 24 haftalık hamileyim. 12 haftadan sonra eğer diş de ağrı, apse iltihap vs varsa doktor hemen dişçiye git diyor. Diş çok önemliymiş. Hamileyken kalsiyum eksiliğinden dolayı diş problemi hepimizde olabiliyor. Hergün süt, peynir veya yoğurt ye ve dediğim gargarayı al kullan geçiyor.