Smhtlha Ben 36.haftamdayım 14 gün sonra sezaryan günüm. Çok özür dileyerek yazıyorum. 3 gündür bi ishal durumum var ağrısı rahatsızlığı yok günde 1 2 sefer oluyor başına böyle bi durum gelen varmı doğum belirtisi yazıyor nette🤦♀️
efsanee_ Smhtlha günde 1-2 kere olması ishal degil diye biliyorum ben. İshal genelde agrılı bu sulu oluyo.
efsanee_ Smhtlha yinede 4-5 üzeri ishal sayılıyo canım. Kullandığın bi ilaç kaynaklı olabilir yada tükettigin bişeyden. Geçenlerde antibiyotik kullandım ben 7-8 kere agrısızdı ama ishal gibi çıktım hep wc ye . İlaç bitince normale döndü