Sinemmmmmmm 28 haftalık hamileyim sabah göbek altında çok şiddetli bi acıyla uyandım doktora gittiğimde kistin var tam orda acıyı o yapıyo dedi bebek iyi korkma gayet sağlık dedi başına böyle bişey gelen varmı
GizemBurak Sinemmmmmmm canim korkma benm arkdasmnda vardi kisti hamilykn ogrendi ama onn buyuyrdu ve planli sezryn oldu oncr bebisi aldlr snra kist amelyti oldu ve su an saglikli 1 aylik oldu beiside
BaharYkp Benımde en basından berı kistim var .Hamıle kaldıgımda 4 cm di .Suan 12.haftanın ıcındeyım 3 cm olmus ve dahada kuculcek demıstı doktorum .Daha gtmedım bebektense onu mrk edıyorum hep kyculdumu kaldımı gittimi diye.Ama korkma zararı olmuyormus .Doktorum hatta iyi brsey bebek ilkte onla beslenıyor demiştş .Progestan fıtıl verdı kıstten dolayı agrın oldugunda kullan dedı .
Sinemmmmmmm Babada parol yada minoset içe bilirsin dedi dün çok daha kötüydü bugün daha iyiymok şükür geçecek inşallah yavaş yavaş