Adlessu canım benim de tedavi zamanımda klomenden sonra rahim filmi istedi doktorum.Rutin bir test gibi düşün.Fakat biraz zahmetli olduğu için de en başta istenmiyor.Ne yazık ki rahim ve tüplerde olan yapışıklık gibi problemler ultrason cihazıyla görüntülenemiyor.Ben 2 kez çekildim bazı sebeplerden.Çeken yere göre değişir belki ama ilkinde anestezisiz devletti.Anormal sancılı oldu😞Rahim ağzına bir aparat takıp içeri renkli sıvı basıyorlar,o anda da film çekiliyor. Dolayısıyla ikinci kez gerektiğinde özelde anestezili çekildim.O çok rahattı.Rahim filminin ufak tefek yapışıklıklar varsa açabildiği de söyleniyor.Bu film çekildikten sonraki takip eden aylar çok kadın hamile kalabiliyormuş.