Elvn hiç belli olmuyor canım benim normal günüm 15 mayıstı Pazartesi kontrole gittim doktor hiçbir Doğum belirtisi YOk bir an önce doğurmaya çalış dedi ertesi gün sancım tuttu oğlumu kucağımıza aldık sagsaglım 🤗 bende doğmayacak derken bir günde oldu bitti 🤗