Meltmc00 anladım benim de ayaklarım aynı sizin gibi basmak da güçlük çekiyorum o yüzden hepsini karıştırıp yapmıştım fakat bıraktım şimdi sağlıklı bir içecek ve zararı yoktur diye yaptım onunda dediğim gibi iki gün üst üste içtim normal su içercesine sonra da bıraktım