Nfndzn bendede oyle oluyo canim haftam kucukdur 23+4.
Ama sirt usdu uzanirken kuyruk sokumundan yukari kabirgalarim ayaklarim kasiklarim agriyo nedense
Hic uzanamiyorum oyle agridan
Bebeyimden aynen sen demis sertlesiyo bir tarafda kabarik gorunuyo hatta sanci veriyo.demir ilaci atdim buncun ama bi hayri yok.sola ve saga uzan en iyisi.bende oyle yapiyorum