senasln Son bi kaç siparişim kaldı bebek için vereceğim. Şu içi hafif oyuk gibi yastığı alıp almamakta kararsız kaldım. Acaba kullanan var mı işe yarıyor mu?
Kivilipastaa senasln yenidogan için yastık önerilmiyor canım ama sen bilirsin düz beşiginde yatması daha uygun bebek için 🌸
Menis21 senasln Ben yastık kullandım düz yatırmadım kusması olduğu için doktor yastıksız yatırma diyordu zaten yastık kullanirsanizda boynundan itibaren yatirilmiyorki vücudunun yarısı yastigin üstünde oluyor o yüzden sıkıntı olmuyor ...
Chan senasln Babyjemdi sanırım reflü yatağının kafa düzlüğü ve sivriliğini engelleyici bir çıkıntısı var. Ben bir buçuk ay hiç kullanmadım, başını düzenli çevirdiğim halde bebeğim kafası düz yatmadığından sivrilme oluştu ve doktor bu yatağı almamı önerdi.
senasln Kivilipastaa bende genelde öyle duydum ama annem ısrarla boynu ağrır yastıksız olur mu diyor . Benim kafa da dümdüz 😁 bu konuda annemi dinlemek istemiyorum
Kivilipastaa senasln dümdüz olmaması için bebegi sürekli çevirmen gerekiyo kuzum 😊sabit sırt üstü yatarsa evet kafası düz kalır 😊 Yastık için anneni dinleme derim çünkü onların boyunları çok hassas düz bir yastık bile boynuna zarar verebilir 😊