SibelAlp7 Busranrunal 13+3 yuvarlanmaya başladık hafiften😀Hamile taytı ya da hamile pantolonu giyince daha çok belli oluyor 😀
Betulsarda Busranrunal benim 16 da belli olmaya basladi. Ama 12 13 te karnimi sikiyordu pantolonlar hep 👼
elifincennetkusu Busranrunal İkizse 14-15.haftalarda belli olmayan başlar. Benim 18+4 daha hiç çıkmadı kilo da almadım hatta 1 kilo verdim.İç karnının genişliğiyle alakalıymış😊
Hhtce SibelAlp7 13+5iz bizde yavaştan büyüyoruz artık pantolonlarımız olmuyor gebe pantolonunda daha netiz artık biraz kabımız dar galiba 😍😍😍😍
Gulname 24 ten sonra çıkmaya başladı şuan 31+2 deyim hala bol giyince anlamıyo etrafımdakiler biraz yapıyla alakalı sanırım😊
MucizemE Busranrunal 13 haftadan sonra çıktı resmen bir hafta için de bende şaşırdım baya şuan 14+2 yiz
ZeHRAa Busranrunal 14 haftalik çift yumurta ikizlerim olcak ins gobegim var biraz ama ole çok değil 12 iken hafif hafif belirgin olmaya başlamıştı ❤
Meltem19 Busranrunal 20oldum daha yok aksamları gazla birlikte azcık çıkıyo gündüz balon misali fos😂😂😂