taha_yavuzun_annesi ay cok güldüm ,ALLAH ta sizi güldürsün emi :))) ben tam aklımdan geçirdim ama bu tarz yorumları kimseyi kırmamak İçin yapmadığımdan sessiz sessiz sonucu beklerken yazdığınızı okudum da derin bir nefes aldım 😂😂😂ama şahsen siper fena değilmiş sipermen gibi 😜😜😜