Lastmoon Merhaba paylaşmak ve benim gibi arkadaşlardan da haber almak istedim 13+4 günlük hamileyim limon büyüklüğünde bebeğim ve onu bugün çok hissettim kasığımın ortasında balon içinde sürekli hareket eden bişey ve çokk güzel bir duygu benim gibi hisseden var mı acaba🙏 şükür sebebim biricik yavrum.
Sngl_mhmt Bence daha çok erken hissetmen için heleki tekme attığını hissedecek kadar büyümedi ki daha bence bağırsak hareketidir
Lastmoon Eğer öleyse bencede helal olsun ama ellerini ve ayaklarını hareket ettirdiği için ve hiç olmayan bişey olduğundada buna yorabiliyormuş demek ki insan evet mümkün değil ilk gebeliklerde 4.5 ayda en az hissedilebiliyormuş😂🙏
Ayguns Lastmoon daha çok erken gerçekten hissettiğiniz haftalarda anlayacaksınız şuan ilk gebeliğiniz mümkün değil hissedebilmeniz
TubaBulat68 Ben 18+5 iken hissetmistim tam ondada segirme gibi baslamisti boyle pitpit gibi birseydi siz baya sanslisiniz erkenden hissedebilmissiniz benimde ilk gebeligim
Lastmoon TubaBulat68 tıpta yeei olmayınca şansımada inanamadım herkes böle diyince ama onu gerçekten hissettiğimi düşündüm pıt pıt gibi bir his zaten çünkü küçük dalgalanma gbi hissettim bu gaz değildi başka bişeyde değildi bence inş. Bebeğimdir. 🙏
Rmzye Bu haftalarda hisseden oluyormuş bayanlar benim annemde bütün çocuklarında 13 haftalarda hissedermiş ama seğirme şeklinde hissedermiş