laisa karnınız bütünüyle sert ise ve ağrınız varsa önemli.özellikle bu sertlik (kasılmalar) düzenli aralıklarda oluyorsa nts çekilmenizde fayda olabilir.Ama karnın tek bölgesinde sertlik varsa o bebektir.korkmayın,artık hareketlerini biraz daha sert hissedeceksiniz.