Glsm0806 37+5 günlük erkek bebeğe hamileyim kilosu 3200 herşey gayet iyi normal dogum olacak ama hiç sanci yok normal mi acaba :)
Deletedmom277 Glsm0806 40. Haftamda benimde sancım yoktu suni verdiler yine gelmedi 😂 Bir kaç hafta daha zamanın var gibi
Zeynoveannesi Glsm0806 bende 37+6yım bende de bişey yok ya doktor bol bol squat yaptırıp duruyor 😂bugün gittim daha 2hafta daha gelmez dedi zalımın kızı 😂