alyavetuna Arkadaşlar doktorum 4-5 ay önce çeşitli tedavi uyguluyordu her seferinde rek yumurta oluyor diye bu iğneyi vermişti 150-200 civarı bir fiyata almistim ama hem zor bulmuştum hemde pahalı. Şimdi hamileyim iğneyi kullanmadan hamile kaldım şükür doktoru bu iğneyi yazan isteyen varsa kargo karşılığı göndermek istiyorum. Gerçekten ihtiyaç sahibi biri olursa çok mutlu olurum.
Elyesaa3 Post yukarıda kalsın diye yazıyorum bu mübarek günde çok güzel bir düşünce Allah hayrınızı kabul etsin inşallah ihtiyac sahibine gider
alyavetuna Elyesaa3 çok sağolun ama sanırım ihtiyacı olan yok yada ulasabilcegim kimse yok malesef. Yazan olmadığına göre 😑
Merius Aynen post yukarda kalsın inşallah sağlıkla gelsin bebeğin canimm kalbinin güzelliğini allah kabul etsin 😇😇