Mamak korkmayın . Yaşınız kaç ? Bende ultrason da risk görmedi doktor. 3lü de 200 de bir ihtimal gördü. Nifty yaptırdım şükür risk yok raporu geldi. 36 yaşındayım . İçinizi ferah tutun. Her şekilde bizim evlatlarımız çünkü rabbim ne derse o olcak🙏🏻 Sağlıkla doğarlar inşallah 🙏🏻