Yurek Merhaba arkadaşlar ben Şubat ayında dış gebelik geçirdim iğne ile düştü düşük sonrası kist oluştu ben de 3 cm di iki aydır 2 cm soğan kürü deneyen var mı sizce işe yarar mı ve kadar süre geçtikten sonra hamile kalan arkadaşlarımız oldu ??
Mrvee41 Yurek dış gebelikten 3 ay sonra kaldım canım hic bisey denemedim . Igneyle düşük ve kürtajla rahim ici temizlenmisti . 3 ay sonra rahim filmi icin cagrilmistim cektircegim ay hamile kaldim . Insallah tez zamanda sanada nasip olur
123annecim Yurek canım benim ilk Gebeliğim kimyasal 6 ay sonra dış gebelik dış gebelikten 6 ay sonra da sağlıklı bir Gebeliğim olduk şükür 🤲🤲🤲🤲
Sevdadiz Yurek bende dış gebelik geçirdim ve kürtaj oldum , aynı tarihlerde benimde ve bende şuna hamile kalamıyorum
Rbs111 Yurek 10 ay sonra kaldım sençn yine iğneyle düşmüş benim düşmedi ameliyat oldum ve sağ Tüpüm hasar gördü 😞 10 ay denedik olmadı en sonunda ovulasyon aldım öyle oldu
Yurek Mrvee41 maşallah ya 🙏🏻İnşallah canım ben daha rahim filmi çektirmedim Haziran başı gibi çekeriz dedi doktorum bakalım hayırlısı allahtan ya
Mrvee41 Yurek igneyle 1 ay düşük yaptirdi doktor ama igneyi vurduğu gün kürtajla gebelige baglı kalıntılar olabilir diye rahim icini temizledi sadece.