Adisimmm bebeğinize bi zarar verdiğinizi düşünüp boşuna endişelenmeyin ama bundan sonra da kendiniz için dikkat edin ben uyandığımda sanki 1 şişe çamaşır suyu içmiş gibi hissediyordum genzim yanıyodu evde yalnızdım yani çok şükür bişey olmadı ama bayılma esnasında bi yerlere çarpmak da ihtimal o yüzden bırakın sararsın😂