Ademinayseli 20.haftasında olup mide reflüsü yaşayanlar 😓😓 gün içinde öğlen saatleri ve akşam yatmadan önce fena şekilde asit yakıyor midemden bademciklerime kadar 😞 aynı durumu yaşayan var mı yada bir tavsiyesi olanlar ..???
MinikMucizem42 Ademinayseli 18+4 ama bendede var yapacak bisey yok.ya sutup iceceksin yada elma veya soguk sut iyi geliyo.bide yatarken yastigi dik oturur gibi uyu