Busrabora Merhaba kızlar 9 haftalık gebeyim folik asit içmeyi unuttum bugun bi sorun olur mu sizce simdide arkadasımda kalcam ilacım yanımda değil birde coraspini de içmedim tedirgin oldum
Minik1anne Busrabora sakıncası yok fakat yoğurt peynir brokoli süt ve süt ürünleri süt tatlıları bol bol tüket ki folik asitin eksikliğini vücudun göz ardı etsin
Semisko Busrabora coraspirin unutmasan iyi olur folik asit o kadar mühim değil. Gece yarısı nöbetçi eczane aradık biz corasprin için çünkü pıhtılaşma meyilim vardı
Busrabora Semisko benım daha önceki düşükten dolayı tedbir amaclı verdı doktorum pıhtılasma var mı bilmiyorum ama artık daha dikkatli kullanıcam coraspini,sağol canımm🙏🏻
Leylayasin Ya benim pıhtılaşma sorunum yok ama ben hamile kalmadan önce coraspirin içmeye başlamıştım bugün unuttum yanımda değil 1aylık hamileyim daha yeniyim
Busrabora Leylayasin hımm 1 aylık bebişin tam gelişme dönemi unutmasan iyiydi ama birdaha dikkat edersin artık cunku bu 3 4 haftalarda daha önemli folik asit
nilaylaylaylay Bir şey olmaz kuzum merak etme. Ben folik asiti bilinçli bırakmıştım . Hap içemediğim için. Limon yemeni tavsiye ederim kan sulandırıcı için. Abartmamak kaydıyla tabi