ozgemry97 sancıları nasıl karşılayacağınızı bilirseniz korkmazsınız. Mesele benim ilk doğumum sezeryan oldu. İkincisinde normal doğum yapmayı çok istedim. Hep araştırdım okudum, internetten nefes egzersizleri izledim. Korkum gitti sadece heyecan kaldı. Ne yazıkki yinw nasip olmadı. . Ne kadar okursanız bilgi sahibi olırsanız o kadar az korkarsnız. Mesela ben hemşireyim, ilk ders gördüğümüz zamanlarda hocalar videoyla bize vaka gösterdiklerinde çok korkmuştum. Napacm ne edicwm diye elim ayağıma dolanmştı. Öğrendikçe geçti. Herkesin ağrı eşiği farklıdır. Ağda da duyulan acı gibi, ilk cinsel deneyim gibi. Doğumunda herkese göre acısı görecelidir. Geçen gün bişi okudum, bi doktor Afrikada duvarın dibinde tek başına doğum yapan bi kadın görüyor, kadın doğuruyor bebeğin göbek bağını kesitor ve evine dönüyor, neden korkmadn canın acımadı mı dediğinde, kadın diyo ki acıması mı gerekti.. belki de biz abartıyoruzdur. Gebelik annelik bi mucize. Ucunda ölüm yok. Yüzyıllardır kadınlar doğum yapıyor. Bu kadar büyütmeyin.. korkacağnıza araştırın, öğrenin. ve cevrenizde yapamazsın edemezsin diyen kimseyle görüşmeyin derim. Hayırlı doğumlar☺️☺️