Hazal2344 Canım aklını karıştırmak istemem beni lütfen yanlış anlama ama eğer normal doğuma şartların uyuyorsa hiç sezeryan düşünme derim ben öncesi normal doğum yapmış birisiyim, Cuma günü de zorunlu sezeryan oldum yani 10 tane normal doğum yapsaydım da 1 sezeryanı olmasaydım bak sezeryanın doğumu falan herşey çok kolay çok basit 10 dk içinde doğuruyosun hiçbişey hissetmeden ama iş doğumu yaptıktan sonra başlıyor ağrılar falan. Tavsiye olarak çevrendekilere ailendekilere bir danışmanı isterim🤗 Tekrar dile getireyim lütfen yanlış anlama amacım kafanı karıştırmak değil, sadece yardımcı olabilmek. hayırlı geceler❤️