Tubacfc Leyla11 O zaman ben iki gündür 10 gibi yapıyorum 1 gibi yapmaya başlayım mı bugünden itibaren ?
Tubacfc Leyla11 İnşallah sizde işe yaradımı aslında çok korkuyorum ama çokta istiyorum ikinci gebeliğim olucak ilk bebeğimi kaybettim o yüzden korkum
Esrayusuf Leyla11 yumurta geliştirici olarak hangi ilacı kullandınız doktorum bana inofolic combi folik asiti verdi üç ay kullan dedi bendede kürtaj sonrası pco çıktı hem kistler gidecek hem yumurta kaliteleşip hemen hamile kalmanı sağlayacak dedi
Mrvgns Tubacfc 2 aydır kullanıyorum geçen ay sonuç almadık bu ayda yok kesin adet belirtilerim var hep 5 aydır bebek istiyoruz bekliyoruz işte
Alessia Tubacfc erken yapmıssınız 13 gunde baslıcaksınız ve ıkıncı ıdrarla yapacaksınız ılk ıdrar yanıltır ben oyle hamıle kaldım
Tubacfc Alessia testte ve araştırmalarıma göre adet bittikten 5 gün sonra diye başladım yok ilk idrarla yapmıyorum hiç bir şekilde 3 gündür yapıyorum silik şekilde çıkıyor inşallah bende yakalarımda günümü
Tubacfc Mrvgns Benim ilk gebeliğim klomen ve çatlama iğnesi ile oldu erken doğum oldu bebeğimi kaybettim 6 aydır korunuyorduk şimdi bu ay ovulasyonla deniyorum eğer olmazsa tekrardan doktor kontrolü altında klomen ve çatlama iğnesi ile denicez