Prensannesii uzun süreli
Olmasi taraftari olmuyorlar, yolculuk sirasinda kisa sureyle mola verin ve uzun uzadiya oturmamaya calisin dedi doktorum ha bide yirgalanmamaya dikkat etmek gerekiyormus bende 2 kez 2 saatlik yolculuk yaptim cok sukur bir sikinti yasamadim 🤗🤗