Ozizi54 merhabalar 17+5 gunluk gebeyim bugun 4 lu tarama sonuclarimi aldim eu3degerim normalin altinda tirizomy 18 riskim1/171 cikti jendimde saglikciyim ama sanirim takintiliyim boyle birsey basina gelipte saglikla dogum yapan varmi??
Alessia Ozizi54 canım fetal dna yaptır dırek ıcınde suphe kalmasın ben 10 haftalıkken yaptırdım dr baska test yapmayacagım dedı
Ozizi54 Alessia Aslinda ikili taramam cok normal cikti doktorum garanti olsun diye 4 lu istedi ondada bu cikinca moralim bozuldu genetikcilere danistim amniosentez onerdiler
Ozizi54 Aslinda ikili taramam cok normal cikti doktorum garanti olsun diye 4 lu istedi ondada bu cikinca moralim bozuldu
Alessia Ozizi54 amnısentez sıkıntılı bılıyorsunuzdur dusuk rıskı var bunda bır tup kan alıyorlar hıc rıske atmayın bence